A-Selver teatas reedel drive-in registreeritud klientidele saadetud elektronkirjas, et enamikule Selveri klientidest pole võimalus osta toidukaupu interneti teel tekitanud usaldust ja harjumust.

“Drive-in kasutajate ring on väga väike. Seoses sellega ei ole drive-in saavutanud oma majanduslikke eesmärke ning Selveri juhtkonna arvates reaalsed võimalused nende saavutamiseks lähiaastatel puuduvad,” kirjutab ettevõtte juhtkond.

Seetõttu otsustas viie Selveri supermarketiga opereeriva A-Selveri juhtkond lõpetada drive-in teenuse pakkumine alates 1. oktoobrist ehk esmaspäevast.

A-Selveri juhatuse esimees Urmo Vallner ütles BNS-ile, et sulgemisotsuse tegi firma sel nädalal, kuigi küsimus on arutelu all olnud juba pikka aega. “Majanduslikult see projekt ennast ei õigustunud ja me tahaks edaspidi keskenduda rohkem põhitegevusele ehk inimeste teenindamisele müügisaalis,” märkis ta.

Drive-in teenust pakkus A-Selver kolmes Selveri supermarketis — Pirital, Järvel ja Tondil.

Seda, kui suured on olnud interneti müügisüsteemi tulud ja kulud alates käivitumisest mullu juunis, ei soovinud Vallner emafirma Tallinna Kaubamaja börsiettevõtte staatusele viidates avaldada. “Drive-in ei teeninud meile tulu, kuigi ka kulutused polnud väga suured,” märkis ta vaid.

Kuna internetimüügiga tegelenud inimesed töötasid kõik konkreetsetes Selverites ja kauplustes on jätkuvalt üleval vajadus teenindajate järgi, siis seetõttu drive-in teenuse sulgemise tõttu Vallneri sõnul ühtegi inimest ei vallandata.

Drive-in teenuse klientide arvu suurusjärk ulatus Vallneri sõnul 1500 inimeseni, mis moodustab alla kolme protsendi Tallinna Kaubamaja püsiklientide koguarvust ehk 65.000 inimesest.

Vallner märkis, et kuigi teenuse taasavamist ei saa kunagi välistada, ei näe A-Selver võimalust teenuse taaskäivitamiseks lähima paari aasta jooksul.