Mitmed Rakvere kandis Toyotadega hätta jäänud kliendid väidavad töökojale antud kirjalikes seletustes, et võtsid Shelli bensiini 95 V-powerit. Tankla esindaja väitis samas Toyotasid Rakveres esindavale HAT Autole, et nende bensiin on täiesti normi piires.

Toyotadega ridamisi juhtunud äpardused annavad samas aluse spekulatsiooniks, et tegemist võib olla autode, mitte kütuse veaga. Toyota Balti müügipiirkonna juht Erik Kuus peab seda siiski ebatõenäoliseks. Katki on läinud erinevad Toyota mudelid erinevates Eesti kohtades. Toyotadele sekundeerivad ka teised automargid.

Kuus lisas, et Toyota tellis ekspertiise, et teada saada, mis aine ikkagi peaaegu uute autode kütusepihustid ummistas. Seejärel saab Toyota astuda edasisi samme. “Kui see on meie viga, kompenseerime igal juhul kahju,” lubas ta.

Kokku on autoomanikud üle Eesti kütusevigade tõttu viimase kümne päeva jooksul remonti toonud mitukümmend Toyotat, osa neist on lisaks kütust võtnud ka väikestest tanklakettidest. Kui pihustid maha keerata, võib tavaliselt näha pihustit ümbritsemas justkui kõva lakikihti. Toyota Tartu esindaja AS Valoor on viimase nädala jooksul remontinud kolme peaaegu uut kütuse tõttu katki läinud Toyotat. Neist kahel kehtis veel garantii.

Kuidas see lugu Sind tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena