Kuuldes arvuti taga tööd tegevate kolleegide sajatamist, ei saa päris kindel olla, et kõik sellest uuendusest rõõmu tunnevad.

Hansapanga fantoom-bänner on üles riputatud mitmesse populaarsesse veebikeskkonda, sealhulgas portaalidesse ja meediaväljaannete lehekülgedele. Üle ekraani laotab see end siis, kui ühe neist lehekülgedest lahti jätate ja arvutiga kümme minutit midagi ei tee.

See on üks innovatiivsetest lahendustest, mille Hansapank veebis reklaamimise võimaluste mitmekesistamiseks kasutusele on võtnud, räägib panga internetiturunduse osakonna juhataja Tanel Talve. Tema sõnul ei ole kampaania kohta negatiivset tagasisidet seni laekunud.

Häirivaks osutub reklaam, mida inimene ei oska oodata, räägib Tele2 e-kommertsi juht Andres Jõesaar. “Kui reklaam ilmub meie ette ootamatult, võib selle mõju olla negatiivne vaatamata sellele, et see pälvib palju tähelepanu,” tõdeb Jõesaar.