Linnaametite esindajad otsustavad, kas kulutada raha naljakate talvevoldikute või trammidesse ilmunud kleebiste tellimisele. Linnaosad kulutavad meediaraha enamasti oma ajalehe väljaandmiseks.

Linnakantselei meediakulud on aastaeelarve järgi 3,2 miljonit. Rästa kinnitusel kulub sellest miljon krooni Pealinna ajalehe väljaandmiseks, kusjuures palgal on ajalehe juures üks inimene. Ülejäänud 2,2 miljoni krooni kasuliku paigutusega tegelevad avalike suhete teenistuses palgal olevad 24 inimest.

Tallinna säästva arengu ja planeerimise ameti ühistranspordi osakonna juhataja Eno Saar keeldus algul ütlemast, kui kaua kestab ning palju maksab kampaania “Sõida piletiga”. “Me ei ütle põhimõtteliselt, millal see kampaania lõpeb, sest muidu tulevad järgmisel päeval jänesed jälle bussidesse ja trammidesse tagasi,” keerutab Saar.

Samas selgitab ta, et ligi kuu aega jooksva telereklaami tarvis kulutati 18 000 krooni selle valmistamiseks ja 10 000 krooni reklaami eetriajale. “Unustada ei tasu seda, et tehtud kulutused toovad tagasi miljoneid kroone. Loodame kampaaniaga saada 3–5 miljonit krooni piletitulu ja 500 000 krooni trahviraha,” selgitab Saar.