Balbiino keskendumine koorejäätistele andis tulemusi
Perepakendis jäätist Balbiino Classic müüs Balbiino sel aastal mulluse aprilli-maiga võrreldes 127% rohkem, teatas ettevõte.
Yeti pulgajäätiste müük on võrreldes eelmise aasta aprilli-maiga suurenenud 132%. Balbiino vahvlitopsijäätiste müügikäive kasvas eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 38%.
"Selle aasta aprilli ja mai ilm jäätisemüüki pigem ei soosinud ning kordades suurenenud müüginäitajate taga tuleb näha tänavusi õnnestunud uusi, kodumaisest ja ehtsast koorest valmistatud jäätiseid, mis Eesti jäätisesõprade maitse-eelistustele hästi vastavad. Meie klientidel on vaieldamatult õigus parimale jäätisele, mida meie uued jäätised, näiteks Balbiino Classicu sari hästi esindab," ütles AS Balbiino müügidirektor - ärijuht Hindrek Männik.
AS Balbiino korrastas tänavu põhjalikult tooteportfelli, asetades tootearenduse prioriteediks koorejäätiste tootmise. Eesti inimeste maitse-eelistustes on koorejäätis aukohal ja seetõttu pakub Balbiino sel aastal 30 uut koorejäätist.
1995. aastal loodud AS Balbiino kuulub NG Investeeringutele ja annab tööd 158 inimesele.