Kontserni algsed investeeringud Premia kaubamärgi väljatöötamiseks ja kasutuselvõtuks moodustasid neli miljonit krooni, millele lisanduvad marketingikulud, teatas ETAle Tallinna Külmhoone pressiesindaja.

Tallinna Külmhoone nõukogu liikme Margus Puusti sõnul oli selline rahapaigutus pikemas perspektiivis vältimatu. "Esiteks saame kohest sünergiat tegevuse ühtlustamisest, kuid teiseks suudame lähema paari aastaga üles töötada tugeva kohalikku identiteeti kandva jäätisekaubamärgi, mis suudab rahvusvahelistele brändidele edukat konkurentsi pakkuda ka pärast Eesti, Läti ja Leedu ühinemist Euroopa Liiduga."

"Lähema aasta jooksul koonduvad Premia märgi alla kõik kontserni poolt Baltikumis toodetavad jäätised, mis on selgelt kohalikul turul populaarseimad," märkis Puust.

Baltimaade jäätiseturul on kolme ettevõtet koondav kontsern praegu liider 30 protsendi suuruse turuosaga. Seejuures Eestis on ettevõtte turuosa ligi 55 protsenti, Lätis ligi 10 protsenti ja Leedus ligi 30 protsenti. "Peamiseks väljakutseks on tegevuse arendamine Lätis," märkis Margus Puust.

Tallinna Külmhoone Eestist, Kauno Pieno Centras (KPC) Leedust ja Livonia Lätist moodustavad Baltimaade suurima jäätist tootva ja külmutatud toiduainetega kaupleva kontserni. Kontserni tuumikaktsionäriks on Euroopa Arengu- ja Rekonstruktsioonipank (EBRD), mida esindab Scandinavian Baltic Development. Ülejäänud osalus jaguneb endiste Tallinna Külmhoone omanike ja endiste Kauno Pieno Centrase omanike vahel.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena
Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid