"Reklaame ERRi kanalil ei maksa kinni mitte suusaliit ise, vaid meie sponsorid. Meile on antud sponsorteadete aeg ülekannete vahele ning liit realiseerib selle eetriaja oma sponsoritele. Raha läheb ETVle ülekannete toetuseks," rääkis Delfile liidu peasekretär.

Suusaliidu suursponsorid on hetkel Swedbank, Saku, EMT ja Tere Piimatööstus, kes kõik suusatavad üle ekraani iga ETVs näidatud MK-etapi eel, ajal ja järel. Loogika on selles, et suusaliidu sponsoritel on õigus osta rahvusringhäälingusse reklaami, mis on väljund neile sponsorluse põhjendamiseks. Kuidas selline võimalus tekkis, Järv selgitada ei oska, kuid teab, et alati on selline võimalus neile võimaldatud.

Suusaliit ostis sponsorrahade nime all käesoleva hooaja MK etappide vahele reklaami ligi 850 000 krooni eest. Sellele lisandub veel kolmveerand miljonit Otepääl peetava laskesuusatamise EMi reklaamiraha.

"Meie näeme seda nii, et on loogiline, et reklaami saavad ETVsse osta just koondise ja liidu sponsorid, mitte mõni muu sporti mitte toetav ettevõte, kes näeb võimalust suurte vaatajanumbrite näol," räägib Järv.

Küsimusele, et kas ilma spoonsortoetuseta jääksid osad või kõik 2010. aasta MK etapid ETV ekraanil näitamata, vastab Järv, et see on rohkem küsimus näitajale kui neile.

"Suusaliidule küll ei ole indikeeritud, et ilma meie toetuseta jääksid ülekanded näitamata. Meile on tekkinud võimalus pakkuda oma sponsoritele reklaamiaega ETVs, mida me ka kasutame. Kas ERRil jääks ilma meie toetuseta ülekannete näitamine ära, tuleb küsida neilt. Mina tean, et raha läheb ikkagi vaid ülekannete teostamisse," lisas Järv.

Suusaliidule ERRi poolt ei ole tehtud sellist ettepanekut või klauslit, et ilma toetuseta näidatakse suusatamist ETV kanalil vähem, kommenteeris Järv lepinguteemalist küsimust.

Pallimängudega aga kahjuks nii on, sest sporditoimetuse eelarve ei võimalda kõiki mänge üle kanda ning lisamängude eest küsitakse toetust liitude sponsoritelt.