Hommikul kell kuus mahalaadimistöid alustanud transpordilaeva Annegret ees seisab kell pool üksteist neli alusvankrit — kahe veduri jagu. Laeva lastiruumist paistab siniste katete all kümme vedurikabiini, mis tõstetakse maha eraldi ja asetatakse alusvankritele kail.

Laevast kairelssidele tõstetud alusvankri ümber koguneb paarkümmend kaitsevestides ja kiivrites meest. Vähem kui pooltel läheb kibedaks töötegemiseks: midagi keeratakse altpoolt ja midagi koputatakse ülevalt. Ülejäänud seisavad summas ümber, käed taskus ja asjatundlik ilme näol.

Neljapäeva õhtul veavad Ukraina päritolu transpordivedurid Ameerikast toodud vedurid Eesti Raudtee remondibaasi, kus neile paigaldatakse signalisatsiooniseadmed. 11. juuniks peavad esimesed vedurid olema sõidukorras, sest siis esitleb Eesti Raudtee neid Balti jaamas valitud publikule.

Tõenäoliselt on raudteeamet, kes käis Eesti Raudtee suuromaniku BRSi kulul Ameerikas veduritega juba varem tutvumas, selleks ajaks jõudnud kinnitada vedurite testimistulemused ja andnud loa nende kasutamiseks. Kõik 74 General Electricu vedurit jõuavad Eestisse aasta lõpuks.