Kui fotograafi silmanud kiosköör üritas müügikohta kiiresti sulgeda, siis teisipäeval käis reklaamikampaania täie hooga edasi. Reklaamitav hambaeliksiir Ulõbka (vene k. — naeratus) seisis koos odekolonnidega, rahvasuus vaarika- ja sidrunimaitselisega, kioski esiküljel. Asukoht karastusjookide taga lisas kuuluvust jookide, mitte hügieeni- või parfümeeriatoodete hulka.

Alkoholi reklaamiv kiosk töötab R-Alko kaubamärgi all ja kuulub OÜ-le Amintor. R-Alko kioske tegutseb Tallinna kesklinnas kaks ja Nõmmel viis, lisaks omab ettevõte kauplusi ja kohvikut.

Tänavakaubanduses müüdavatest markidest toob Laminto maale Dolina Aromatov sarja vaarikaaroomiga lõhnavett, odekolonni Troinoi ja hambaeliksiiri Ulõbka. Hambaeliksiir sisaldab 66% piiritust, ravimtaimeekstrakte ja sidrunhapet. Ühe etiketikujunduse paremas ülanurgas ilutseb sini-must-valge lipuke. Seesama kujundus, on äravahetamiseni sarnane hambaeliksiiri Leda etiketi kujundusega, mida toob kirjade järgi maale OÜ Acerra. Isegi sini-must-valge lipuke nurgas langeb kokku.

Krediidiinfo andmetel oli kaubanduse, toitlustamise, transpordi ja tootmisega tegeleva Laminto 2001. aasta netokäive 15,5 mln krooni ja puhaskasum 0,4 mln krooni. Ettevõttes töötas bilansipäeva seisuga 20 inimest. Jaemüügiga tegelev Amintor ei olnud äriregistrile 2001. aasta majandusaasta aruannet esitanud. 2000. aasta aruande järgi oli ettevõtte netokäive 19,6 mln ja puhaskasum 4,9 mln krooni. Ettevõttes töötas 9 inimest.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid