Jahutatud kalatoodete müügist Soomes ja Baltikumis tuli 2,8 miljoni eurone käibekasv. Ettevõtte teise kvartali käive oli 27,6 miljonit eurot, kasvades aastataguse ajaga võrreldes 29% ehk 6,3 miljoni euro võrra.

Jäätisemüük kasvas võrrelduna 2010.aasta esimese poolaastaga 47% ning parimaid kasvunumbreid näitasid Eesti, Läti ja Leedu turud, mis andsid lisakäivet kokku 2,5 miljoni euro eest. Head tulemust näitas ka St Peterburi turg, mida ettevõte konsolideerib alates 2010.aasta maikuust ja kust tuli lisakäivet 2,7 miljonit eurot.

Külmutatud toodete käive esimeses poolaastas oli 10 miljonit eurot, suurim käibekasv oli sealjuures Leedu turul, kus tulemus võrreldes eelmise aasta 1.poolaastaga paranes 16% võrra.

Kala- ja kalatoodete müügis tegi ettevõte võimsa käibehüppe. Eelmise aasta sama perioodi tulemus ületati 2,8 miljoni euroga, millest 1,3 miljonit eurot tuli Soome turult, teine 1,3 miljonit eurot aga Eesti turult. Ülejäänud käibelisa tuli teistest Balti riikidest. Eesti turul müüs ettevõte 2,2 korda rohkem jahutatud kalatooteid kui eelmise aasta samal perioodil, Soome turul suurenes käive 10% võrra.

Premia Foodsi sihtturgudest edukaim oli Eesti 28%- lise käibekasvuga, mis tuli jäätise- ja jahutatud kalatoodete käibekasvust, sealjuures poolaasta kogukäive oli Eestis 12,1 miljonit eurot. Sihtturgudest suurim on Premiale käibepõhiselt endiselt Soome turg, kus käive kasvas esimesel poolaastal 10% ja mis kokku andis 14,8 miljoni euro suuruse poolaastakäibe. Sihtturgudest kolmandal kohal on Venemaa turg, mis andis 6,2 miljoni euro suuruse poolaastakäibe ning järgnevad Läti 5,9 miljoni eurose poolaastakäibega ning Leedu, kus poolaastakäive oli 5 miljonit eurot.

Nii jäätise kui ka jahutatud kalatoodete käibekasvude taga on õnnestunud uudistoodete turuletoomine ja õigesti ajastatud turunduskampaaniad kõigil sihtturgudel.

Nii on juba eelmisel aastal suurt edu näidanud Eriti Rammusate jäätiste sari jätkanud oma edulugu Eestis ja Klasika kaubamärgi all Lätis ning Leedus. Eestis on Eriti Rammusale sekundeerimas uudistoode Vana Toomas ning palju positiivset tähelepanu tõmbas Premia oma jäätistele ka ootamatult populaarseks osutunud Eesti unistuste jäätise valimise kampaaniaga. Tarbijate jaoks on leti ees valikut tehes kindlasti oluline ostuargument ka see, et Premia jäätised ei sisalda transrasvhappeid ega säilitusaineid.

Baltikumi jahutatud kalatoodete müügis on näidanud suurt edu Vikingi kaubamärgi all müüdavad jahutatud ja külmutatud kalatooted ja kordades on kasvanud jahutatud lõhe ja forelli müügimahud. Soome turul olid käibekasvu taga mitmed uudistooted ning õnnestunud kampaaniad suuremates jaekettides.