Finnairi Balti riikide müügijuhi Guerman Tyvoniouki sõnul on ettevõte juba pikemat aega propageerinud lennunduses rohelist mõtteviisi ning nende eesmärgiks on olla keskkonnasäästliku õhutranspordi teerajaja. “Kõige enam mõjutavad keskkonda lennumootorite heitgaasid. Panustades ja investeerides alternatiivkütuste väljatöötamisse, vähendame lennukite poolt tekitavat kahju keskkonnale,” lausus Tyvoniouk. Ta lisas, et biokütus on valmistatud taastuvast orgaanilisest toorainest. Taimed, mida biokütuse tootmisel kasutatakse, neelavad süsihappegaasi, mis tavalise kütuse puhul satub selle põlemisel atmosfääri.

Finnair on valmis võtma püsivalt kasutusse vaid sellise biokütuse, mis on keskkondlikult ja majanduslikult säästlik ning, mille tootmine vähendab kasvuhoonegaaside emissioone. See tähendab, et kütuse tootmine ei tohi saastata toidutaimede kasvukeskkonda ning vähendada bioloogilist mitmekesisust ega viia massilise metsaraieni.

Esimesel biokütusega lennul Amsterdamist Helsingisse kasutab Finnair kütust, mille segu on valmistatud pooleldi kasutatud taimeõlist (näiteks kasutatud küpsetusõli) ja pooleldi tavalisest lennukütusest. Biokütus on välja töötatud koostöös ettevõttega SkyNRG, kes varustab Finnairi taimeõliga. Kahe ettevõtte koostöö biokütuse tootmisel jätkub ka edaspidi ning üheskoos usutakse, et “roheliste lennuliinide” tekkimised aitavad lennufirmadel kiirendada keskkonnasäästliku ja odava lennukikütuse välja töötamist, mis omakorda pikemas perspektiivis vähendab lennuliikluse poolt tekitavat keskkonnakahju 80% võrra. 

Esialgu plaanib Finnair lennata Amsterdam-Helsinki liinil kolm korda, kasutades mõlemas mootoris 50-protsendilist biokütuse segu. Lennukit tangitakse Amsterdami Schipoli lennujaamas.