"Hinnataseme poolest on meil juba aastaid tegutsevad New Yorker ja Terranova, H&M-iga samast klassist, nii mõnigi toode isegi odavam," ütles endine Kristiine keskuse juht Allan Remmelkoor.

Eestlaste poolt palavalt armastatud H&Mi kohta lausus Remmelkoor: "H&M omakorda pole klassikaline odavpood ega "säästukas", nad teevad koostööd tippmoe disaineritega ning investeerivad suuri summasid sisekujundusse, kaupluste disaini ning turundusse, mida odavpoed sellisel moel kunagi ei tee."

"Miks H&M-i, TopShopi, Gap-i vms suurtegijaid Eestis ja Baltikumis pole - esimene vastus - oleme väikesed. Kui H&M keskendub paar viimast aastat idaturule (peamiselt Lõuna-Korea, aga ka India), siis on seal hulgaliselt linnu, kus rohkem elanikke kui kogu Baltikumis," tõi endine keskuse juht suurtegijate Eestist puudumise põhjuseks. "Teine põhjus on selles, etm sellised tegijad avavad korraga suure hulga poode. Tšehhis avas H&M poole aasta jooksul üle kümne kaupluse. See tähendaks, et nad peavad leidma Tallinnas, Riias, Vilniuses ja Kaunases korraga sobilikud pinnad aga nad vajavad kaupluse jaoks üle 1000 m2 - see on päris keeruline," lisas Remmelkoor.

Kristiine keskuse endine juht andis ka lootust, et mida paremini läheb Eestil makromajanduslikult, seda kiiremini jõuavad meile ka suurtegijad.