Näitena tõi Vasar Eestis olevad kauplused: Terranova, New Yorker, Seppälä, Lindex, Bershka ning H&M-iga otseselt konkureerivad kauplused Zara ja Mango.

"Eesti kui ka Balti turule tulek suurtele kaubamärkidele on oluline strateegiline otsus, mida kergekäeliselt ei tehta ning kui tullakse, siis mitte ühe vaid kahe või kolme kauplusega igasse Balti riiki enamvähem samaaegselt. Seega on ka pikas perspektiivis väga vähe tõenäoline, et ühes keskuses on populaarne kiirmoe rõivabränd ja teistes ei ole ning keskused jäävad oma kaupluste koosluse osas üsna samanäolisteks," sõnas Vasar.

"Odava poe" Primarki kohta ütles juhatuse esimees, et käesolevalt on see bränd laienenud ainult suurematele turgudele nagu Suurbritannia, Saksamaa, Belgia, Holland, Portugal ja Hispaania. H&M-i turgude spekter on mehe hinnangul laiem: "Kuigi seni pole kaubamärk Baltimaadesse veel jõudnud, siis olen üsna kindel, et ta mingil ajal (2-3 aasta perspektiivis) ka siia jõuab ning kindlasti mitmesse kaubanduskeskusesse."

Vasara sõnul on siinsed kaubanduskeskused aga järjepidevalt uuendustest ja uutest tulijatest huvitatud. "Kuna brändide tulekul uutele turgudele on olulisemateks indikaatoriteks majanduskliima (tarbijate ostujõud) ja turu suurus, siis viimaste aastate majandusolukorra tõttu pole Eesti ja Baltimaad tuntud ja tugevate kaubamärkide jaoks atraktiivsed olnud," kommenteeris juhatuse liige. "Küll julgen aga eeldada, et lähiaastatel täieneb Eesti kaubandusmaastik kindlasti uute ja põnevate moebrändidega," lisas Vasar.