Uuendatud Audi A6 meenutab oma emafirma Volkswageni esindusmudelit Passatit.

A6 aluspõhi on põhimõtteliselt sama mis Passatil, kuid tema teljevahe on siiski kuus sentimeetrit pikem.

Teljevahe on kasvanud ka senise mudeliga võrreldes ligi seitse sentimeetrit.

Auto on senisest ümarama ja massiivsema ilmega. Kõige silmatorkavam välimine muutus on toimunud auto tagaosas.

A6 mootorivalik on aukartustäratav. Väikseim jõuallikas on 1,8-liitrine turboga varustatud mootor, mis arendab võimsust 150 hobujõudu. V6 mootoritest väikseim on täiesti uus jõuallikas, mis on 2,4-liitrine, võimsusega 165 hobujõudu. Teine "kuuene" on 2,8-liitrine, võimsusega 193 hobujõudu. Tulevikus tuleb turule ka topeltturboga varustatud V6. Lisaks neile pakutakse ka 1,9-liitrist TDI-diislit, millel võimsust 110 hobujõudu.

Kõik mudelid, väljaarvatud diiselversioon, on saadaval lisaks esiveole ka neljaveolise quattrona.

Uuel A6-l võib ostja ilma lisahinnata valida talle sobiva mudeliversiooni. Varustuse versioone on kolm: Advance, Ambition ja Ambiente. Auto põhivarustus on luksuslik. Vähemalt Lääne-Euroopa turule mõeldud mudelitel on hinna sees kliimaseade ning esi- ja külg turvapadjad.

Senise A6-ga võrreldes tõuseb ka uue mudeli hind, kuid tehase väitel mitte märkimisväärselt.

Sügisel lubab Audi turule tuua ka A6 universaalversiooni Avant.

RAIVO MURDE