Saaremaa Laevakompanii direktor Tõnis Rihvk ütles ETAle, et kuna parvlaeva Ofelia juhtum on esimene taoline, siis pole veel teada, kellele kahjunõue esitatakse. Täpne kahjunõue selgub siis, kui laev on dokis üle vaadatud.

Parvlaev puudutas merepõhja hoolimata süvendustööde teostaja varasematest kinnitustest, et kanalis ei ole ohtu, seetõttu pole laevakompanii juhtunus süüdi ega pea ka kahju kannatama, nentis Rihvk.

Ta ei öelnud, kellele ja millal nõue esitatakse, sest juhtum on uurimisel.

Veeteede ameti peadirektori asetäitja Toivo Trela ütles ETAle, et süvendustööde tellija ja vastutaja on veeteede amet. Ameti tehtavad süvendustööd on kindlustatud Sampo Kindlustuses.

"Täna pole Saaremaa Laevakompanii meile veel kahjunõuet esitanud ja kuna veeteede ameti tuukrid vaatasid Ofelia kohe üle ning andsid laevale ekspluatatsiooniloa, jääb segaseks, millisest kahjust laevakompanii üleüldse räägib," nentis Trela.

Rihvki sõnul sõitis Ofelia kiiluga merepõhja umbes miili kaugusel Heltermaast, kus teostatakse süvendustöid. Õnnetus tekitas laevakorpusele 50meetrise metallikahjustuse.