Fennica remondi tellimuse saamine oli teine kord, kui Balti Laevaremonditehas, uue nimega BLRT Grupp võitis Soome riigihankekonkursi. 2001. aasta septembris remontis tehas jäämurdjat Otso. Selle töö kvaliteediga jäi tellija, Soome mereadministratsioon rahule.

Soome üks moodsamaid jäämurdjaid Fennica läheb dokki kolme päeva pärast ning lahkub tehasest hiljemalt 28. aprillil. Enne dokki minekut tehakse remondi ettevalmistustöid kai ääres, teatas ETAle BLRT Grupi pressiesindaja Urmas Tooming.

Fennica kuulub Soome moodsaimate mitmeotstarbeliste jäämurdjate hulka. Peale jäämurdmise võib Fennica täita ka erinevaid ülesandeid avamerel. 1993. aastal ehitatud 116 meetri pikkuse ja 26 meetri laiuse Fennica veeväljasurve on 9700 tonni ning maksimaalne kiirus avavees 16,5 sõlme.

Plaanilise dokiremondi käigus puhastatakse ja värvitakse Fennica ballastitankid. Samuti puhastatakse jäämurdja veealune osa ning värvitakse eriti püsiva ehk inertvärviga, mis nõuab kõrgekvaliteedilist eritehnoloogiat ja temperatuurirežiimi. Peale selle tehakse jäämurdjal ka mitmesuguseid elektri-, toru- ja seadistustöid.