A. Le Coq’i juhi Tarmo Noobi sõnul on tegemist uuendusega, mida katsetavad hetkel mitmed maailma juhtivad joogitootjad, parandamaks plastikpudelitesse villitud õllede kvaliteeti. “Tavalised PET-pudelid ei ole õhukindlad, mistõttu nendesse villitud õlu seguneb hapnikuga ning selle maitseomadused ei säili," selgitas Noop.

Uus pakend koosneb mitmest üksteise peal olevast kihist, mis takistavad õhu ligipääsu, lisaks neutraliseerib hapnikumolekule siduv aktiivse hapnikubarjääri tehnoloogia ka villimise käigus õllesse sattunud hapniku.

“Uue pakendi kasutuselevõtt tootmisprotsessis on keerukas ning nõuab seetõttu enne turule toomist mitmekülgset katsetamist,” rääkis Noop, kelle hinnangul kujuneb uudsel tehnoloogial põhineva tühja plastikpudeli hind võrreldes olemasolevaga umbes 50 protsenti kallimaks. “Kuigi tegemist on toote omahinda tõstva ettevõtmisega, kutsume ka teisi Eesti õlletootjaid üles ühinema meiega selles PET-pudelis õllede turusegmendi kui terviku kvaliteeti tõstvas initsiatiivis,” ütles Noop.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena