?Põhjamaade kogemusele toetudes võib arvata, et operaatorit vahetab kuni 25% senistest klientidest,? selgitas Radiolinja Eesti ASi juhatuse esimees Sami Seppänen. ?Osad kliendid proovivad teisi operaatoreid ja tulevad vana juurde teenuste valiku ja teeninduse olemasolu tõttu tagasi. Peamine säästuoperaatorite sihtrühm on kuni 30-aastased inimesed. Säästuoperaatorite ja -operaatorbrändide turuosaks mobiilsideturust võib 2005. aasta lõpuks prognoosida 10-15%.?

Sami Seppänen ütles, et Radiolinja üks eesmärk on numbriliikuvusest võita turuosa juurde just äriklientide osas.

Radiolinja Eesti ASi juhatuse liige Andrus Hiiepuu sõnade kohaselt peavad kõik operaatorid arvestama tuleval aastal pideva hinnasurvega, sest virtuaaloperaatorite osakaal turul võib Põhjamaade kogemuse põhjal kasvada paarikümneni. ?Soodsat hinda peavad edaspidi pakkuma kõik turuosalised,? lausus Andrus Hiiepuu. ?Samas hakkavad kvaliteetoperaatorid enam konkureerima teenustega, säästuoperaatorid peamiselt hinnaga. Võib öelda, et mobiilsidesektoris on sündinud kaks erinevale sihtrühmale suunatud tooteperekonda.?

Andrus Hiiepuu ütles, et edaspidi saab eristada veel võrguga ja võrguta operaatoreid ning jae- ja hulgimüüjaid. ?Radiolinja oli esimene mobiilsidevõrku omav operaator, kelle võrgus hakkas tegutsema Eesti esimene virtuaaloperaator Bravocom,? lisas Andrus Hiiepuu. ?Samuti olime esimene, kes alustas teenuste hulgimüügiga.?