Säästumarket müüs üle poole miljoni töökuulutusega kohukese
Et üks kohuke maksis 2,3 krooni, kasvatas ettevõte oma netokäivet „töökuulutuste” müügiga umbes miljoni krooni võrra.
Esmalt kaheks kuuks planeeritud töötajate värbamise kampaania kestis Rimi Balticu Balti discounterite koolitus- ja arendusjuhi Kristiina Tinni sõnul kohukeste populaarsuse tõttu kokku neli nädalat. Kampaania sai alguse 9. jaanuaril, mil Säästumarketites tulid müügile kaupluseketti tööle kutsuvate ümbristega kohukesed.
Tinni sõnul ei olnud vajadus töötajate järele ettevõttele kampaania puhul kõige tähtsam: „Esmane eesmärk oli teistest eristuda ja see ka õnnestus." Tema sõnul võib ka edaspidi Säästumarketilt põnevaid kampaaniaid oodata.
Müüdud kaup täitis kõik ettevõtte ootused. Millised need töölevärbamise osas olid ja kui palju cv-sid laekus ei soovinud Tinn täpsustada. Igal juhul vabu ametikohti veel on, vähemalt Säästumarketi kodulehel ripub üleval kümme tööpakkumist üle Eesti.
Ajal, mil Eesti majandus on oma tõusuharjal, on juttu olnud palgataseme tõusust ning töötajate nappusest. Tinni sõnul on palgad alati aktuaalne teema. „Säästumarketi palgad on turu keskmisel tasemel ja me jälgime seda taset ka edaspidi,” ütles Tinn.