04.06.2007, 10:45
Eesti tarbija eelistab LCD-telerit plasmale
FOTO:
Eesti inimesed eelistavad LCD-telerit plasmatelerile, näitas GfK Marketing Services Balticsi uuring.
Uuringu järgi müüdi eelmise aasta märtsist kuni selle aasta veebruari alguseni Eestis LCD-telereid 85%, plasmatelereid 14% ja projektsioontelereid protsendi ulatuses.
Kui 2006. aasta jaanuaris-veebruaris müüdi LCD-, plasma- ja projektsioonitelereid Eestis 1884, siis selle aasta jaanuaris-veebruaris müük kolmekordistus - telereid müüdi kokku 5764.
Sama uuringu järgi kasvas DVD-mängijate müük peaaegu kaks korda: 2006. aasta jaanuaris-veebruaris läks neid kaubaks 4634, aasta hiljem kahe esimese kuuga aga 8945.
Digikaamerate müük samadel ajaperioodidel kasvas 36%, eelmise aasta esimese kahe kuuga müüdi neid 5794 ja aasta hiljem 7903.