Kolmanda kvartali aruandes tunnistab AS Starman, et ZUUMtv kaubamärki haldava ühisettevõtte Eesti Digitaaltelevisiooni AS-i eesmärgiks on saada kahe esimese tegevusaastaga 50 000 klienti. Käesoleva aasta septembris oli neil vaid 6500 digitelevisiooni klienti ehk üheksa kuuga on saavutatud 13 protsenti loodetust.

Samas kasvasid üldiselt digitaalse televisiooni turunduskulud eelmise aasta üheksa kuuga võrreldes 68 protsenti, tingituna teravast konkurentsist teenuste tutvustamisel.

AS-i Starman juht Peeter Kern toob ühe võimaliku põhjusena välja kahe kodumaise eratelekanali senist soovimatust liikuda analoogsageduselt digitaalsele, kus neil tuleks reklaamiraha jagamisel rinda pista uute konkurentidega.

Leviala laienemise ja kanalite arvu lisandumisega loodab Starman esialgse mahajäämuse siiski korvata, kolmanda kvartali lõpus kattis ZUUMtv leviala 93% Eesti majapidamistest.

Digitaalse televisooni kvaliteediga ollakse Kerni sõnul rahul ühtlaselt kõigis piirkondades: “Keskmist analoogpilti lööb see kindlasti.”

Kuivõrd digitaalsagedusel on kanalite arv teatud määral piiratud, lubab Kern rõhku panna eelkõige sisu väärtustamisele. Sel kuul lisandub kanalipaketile National Geographic, edaspidi ka Fashion TV.