Delli toodete maaletooja IT Grupi juhatuse esimehe Esti Ehatamm-Koppeli sõnul toimus Eestis osakaalu muutus sülearvutite kasuks juba 2006. aastal ning 2007. aastal oli kaks kolmandikku kõikidest müüdud arvutitest sülearvutid.

„Paljuski on Eesti kiire sülearvutite müügi kasvu taga kasutajate hea arvutiteadlikkus ja interneti kättesaadavus. Kui 2007. aastal oli kogu Euroopa keskmine interneti kasutajate arv elanikkonnast umbes 43 protsenti, siis Eestis oli see protsent 16-74 aastaste inimeste hulgas ligi 64,” lisas Ehatamm-Koppel.

Delli andmetel kasutavad Lääne-Euroopas ligi 57 protsenti kasutajatest sülearvutit. Ida-Euroopas on sülearvuti kasutajaid arvutikasutajate koguarvust 39 protsenti ning Lähis-Idas ja Aafrikas 36 protsenti.