Ettevõtte eesmärgiks on saada kaljaturul turuliidriks ning suurendada kaljaturu mahtu 25%. Tänavu loodetakse müüa 1,4 miljonit liitrit kalja, teatas ettevõte.

A. Le Coq’i juhi Tarmo Noobi sõnul on Eesti turul veel vähe jooke, mis väärivad õige kalja nimetust. „Selle kalja puhul on tegemist „päris“ kaljaga, milles on kasutatud ehtsaid linnaseid ning mille valmistamisel on kasutatud kääritamist,“ ütles Noop.

Noobi sõnul võib praegu Eesti kaljaturu jagada kaheks, mille alla kuuluvad kääritatud kaljad ja kääritamata kaljad. Kääritatud kaljade osakaal on turul tunduvalt väiksem ning Noop prognoosib, et uus kääritatud kali võimaldab oluliselt suurendada A. Le Coq’i turuosa kaljaturul.

A Le Coq on Eesti suurim joogitootja, kelle toodete sortimendis on nüüdsest 10 tootegruppi, neist suurimad on õlu, vesi, mahl ja karastusjook.