Järgneb Rahandusministeeriumi pressiteade.

Tugiteenuste ühendamisel viiakse asutuste finantsarvestuse ning personali- ja palgaarvestuse infosüsteemid ühtsele tarkvarale.
„Tugiteenuste korrastamine võimaldab kiiremini kasutusele võtta e-arved ja -dokumendid ning veebipõhise aruandlussüsteemi, muutes juhtimiseks vajaliku informatsiooni reaalajas kättesaadavaks,“ selgitas rahandusministeeriumi asekantsler Marek Helm. „Tugiteenuste liitmine vähendab bürokraatiat asjaajamises ning toob tegevuskulude kokkuhoidu,“ lisas Helm.


Ministeeriumid liituvad projektiga etapiviisiliselt ja kõik 242 asutust viiakse üle ühtsele süsteemile hiljemalt 2013. aasta 1. jaanuariks. Täpset ülemineku ajakava arutab valitsus 29. detsembri istungil. Tugiteenuste liitmise tulemusena jääb iga ministeeriumi valitsemisalasse üks finantsarvestuse ning üks personali- ja palgaarvestuse üksus. Projekti juhib rahandusministeerium.