Täna hotell Viru konverentsikeskuses toimunud tarnetingimuste tutvustamisest võttis osa üle 60 Eesti ettevõtte. Prisma juhid tutvustasid esimest korda oma keti odavtoodete sarja Rainbow, mille abi saaksid Eesti ettevõtted oma tootmismahtusid kasvatada.

”Juba praegu on Rainbow sarja toodete seas mitmeid Eestis toodetud piimatooteid nagu kohupiimakreemid, jogurt, jäätis. Loodetavast laieneb see valik aga peatselt veelgi,“ ütles Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne Lihavainen. „Kuid lisaks Rainbow tootesarja laiendamisele, uuritakse ka Eesti tootjate võimalusi ja huvi müüa kaupa ettevõtete enda brändi nime alt Soome turule.“

Osalejate seas olid Rakvere, Oskar, Maag, Salvest, Põltsamaa Felix, A Le Coq, kui ka tarbekauba tootjatele nagu Mayer ja Orto.

Rainbow märgiga tooteid müüakse Soomes 850 kaupluses. Koostöös teiste Põhjamaade jaekettidega on omatoodete turuks enam kui 4000 kauplust. Soomes on S-Grupp, kuhu kuulub ka Prisma, turuliider, omades 43,2% toidukaubanduse jaeturust.

Prisma on Põhjamaade juurtega SOK-le kuuluv kaubanduskett, mis tegutseb Soome, Eesti, Läti, Leedu ja Venemaa turgudel. Koos Soome tarbijateühistutega moodustab SOK S-Grupi. Rahvusvahelise S-Grupi tegevusvaldkondadeks on toidukaubandus, bensiini- ja teenindusjaamad, kaubamajad, hotellindus, autode ja autokaupade müük ning aiandus- ja põllumajandustooted. Kogu kontserni käive 2009. aastal oli 182 859 miljonit krooni, vähenedes 1,2%. Kontserni kasumiks kujunes 4 225 miljonit krooni. Kokku on ettevõttel 1 598 kauplust, neist 10 Baltikumis ja 7 Venemaal. Eestis tegutsevad SOK tütarettevõtetena AS Prisma Peremarket ja AS Sokotel, mis tegutseb Sokos Hotel Viru kaubamärgi all.