Uustulnuk loodab kliente meelitada väidetavalt soodsama hinna ja võimalusega panna automaati viie kilo võrra raskem pakk (kuni 30 kg), samas on kapi suurus turuliidri omast poole väiksem, vahendab Äripäev.

Kui jätta kõrvale uue tulija automaatide õues paiknemine, paistab esmapilgul, et uus teenus sarnaneb juba turul tegutseva SmartPOSTi teenusega. Seda tunnistas ka Itella SmartPOST OÜ tegevjuht Risto Eelmaa: "Teenused on oma põhiolemuselt sarnased - inimene saab automaadi juures iseseisvalt paki saatmise ja vastuvõtmisega hakkama."

ASi Eesti Post kommunikatsioonijuht Inge Suder ütles samuti, et ühesuguseid jooni on palju. "Paki saabumisest automaati teavitatakse klienti SMSi ja e-kirja teel, ukse avamiseks antakse kuuest numbrist koosnev kood ning lunaraha maksta ja isikut tuvastada saab automaadi juures. Paki saatmiseks saab klient automaadi juures ise selle ära vormistada ning tasuda teenuse eest pangakaardiga," sõnas ta.

Siiski on süsteemidel ka märgatavaid erinevusi.

"Kõik meie pakiautomaadid asuvad välitingimustes ja on kasutatavad 24 tundi ööpäevas. Klient võib auto parkida kas või pakiautomaadi kõrvale, et oleks mugav raske pakk otse autosse tõsta. Pakiautomaate täidetakse ja tühjendatakse kaks korda päevas. Olulise lisavõimalusena saab Post24 pakiautomaadist saata pakke nii teise automaati, sobivasse postkontorise kui ka kulleriga koju või kontorisse inimesele kätte. See teeb ühtekokku 428 väljastuskanalit, millele lisandub kulleriga kohaletoimetamise võimalus," ütles Eesti Posti esindaja.