"Talveriiete müük on läinud planeeritult, võib öelda, et isegi kergelt paremini kui arvasime, sest eelmise aastaga võrreldes on müük kasvanud umbes viisteist protsenti," ütles spordi- ja vabaajariideid müüva Sportlandi välispordivahendite kategooria juht Dimitri Smirnov.

Smirnov rääkis, et aastast-aastasse on kasvanud inimeste teadlikkus kvaliteedi osas. "Positiivseks trendiks on see, et inimene otsib talveriietust mitte ainult välimuse järgi, vaid ka funktsionaalsusele ja tehnilistele omadustele tuginedes."

Kuna sel talvel saabus lumeküllane aeg alles uuel aastal, kui poed alustasid iga-aastaste allahindlustega, on paljudel võimalik soetada vajalikud talveriided soodushinnaga, kuid Sportland selle tõttu muret ei tunne.

"Kindlasti mõjutab sesoonsus ja ilm meie müüke aastaringselt, kuid see on ainus muutuja, mida meie ei mõjuta," selgitas Smirnov ja lisas, et nende kaupluste asukohad, kaubavalik ja teenindus on müügitulemustele ainult positiivselt mõjunud ning nad ei tunne muret sellepärast, et suurem nõudlus tekkis lumetulekuga ja seda alles allahindluste perioodil.