"Tehes siin Eestis turundust venelastele ma pigem ei soovita stereotüüpset lähenemist. See on umbes sama hea, kui tulete pangakontorisse ning seal kohtate töötajat, kes on rahvariides ja rukkilillega," rääkis Elion Ettevõtted projektijuht Irina Bojenko Best Marketingile.

Põhiprintsiip on see, et eestlane loeb ja mõtleb, venelane suhtleb ja otsustab. "Ehk siis otsustamine, et ma hakkan tarbima, tuleb suheldes," nentis Bojenko.

"Vene klient on emotsionaalne, ta annab emotsiooni edasi, positiivne emotsioon on tugev. Ta on spontaanne, on nõus spontaanselt ostma. Ta on ambitsioonikas, tal peab olema parem kui naabril. Umbusklikuna uurib ta, kas tõesti on tasuta mingi lisakingitus, kas ei ole kuskil mingi tärn. Ja samas on ta rohkem ka hinnale orienteerunud," kirjeldas Bojenko.

Kui teha reklaami vene sihtrühmale, soovitab Bojenko teha seda grammatiliselt korrektselt ja pidada oluliseks stilistikat - kui teete vigu, mõjutab see teie mainet.