"Alahindasime selle pangaautomaadi väärtust inimeste jaoks," ütles Swedbanki jaepanganduse tegevdirektor Ulla Ilisson. "Lähtusime otsust tehes ja kohaliku omavalitsusega eelnevalt läbi rääkides automaadis tehtavate tehingute vähesusest. Tehinguid on tõesti vähe, kümme korda vähem kui automaatides keskmiselt ning see arv on viimase aastaga omakorda veel neljandiku võrra langenud."

"Oleme olnud tihedas dialoogis erinevate koostöögruppidega - riigi, omavalitsuse ja klientidega - ning loodame pikendatud aja jooksul leida sobivaima lahenduse kõigile osapooltele," märkis Ilisson. Pank alustab esmalt pangabussi peatustega Virtsus kaks korda kuus ning jälgib klientide tagasisidet ja tehingute arvu muutumist aasta jooksul. Pangabussis saavad kliendid kasutada laiemat valikut pangateenuseid kui automaadi vahendusel. Samuti tegeleb pank edasi teiste alternatiivsete lahenduste leidmisega kohapeal.

Swedbank jätkab pikas perspektiivis pangakanalite kasutamise jälgimist ning teeb kanalites muudatusi vastavalt inimeste harjumuste muutusele - näiteks on viimastel aastatel pidevalt tõusnud kaardiga maksmine ja vähenenud sularaha väljavõtt. Nagu pank aasta alguses informeeris, väheneb automaatide arv tänavu linnades 30 võrra. Lisaks Virtsule jätkab vähemalt 2013. aastani tööd ka automaat Sinimäel.

Swedbankil on Eestis kõige laiem pangakanalite võrk - lisaks kontoritele ja automaatidele kaks pangabussi, mis peatuvad ligi 70 paigas üle Eesti. Tänu pangabussidele on pangateenuste pakkumine viimase 4-5 aasta jooksul regioonides laienenud.