„CV-Online on suurepärane täiendus meie värbamisteenuste pakkumise vallas, koos Tšehhi ettevõtte LMC ja Soome Monster.fi-ga moodustavad värbamisteenused Alma Medias suurima segmendi meie üksuses,” kommenteeris CV-Online’i ostu Alma Media internetimeedia üksuse juht Raimo Mäkilä.

CV-Online on online-värbamisturu liider Baltikumis. CV-Online’il on üle miljoni kasutaja ning iga kuu vaatab CV-Online’i üle 500 000 tööotsija. Aastas leiab CV-Online’i kaudu töö umbes 70 000 inimest üle Baltikumi.

CV-Online’i 2011. aasta müügikäive oli hinnanguliselt umbes 2 miljonit eurot, olles kasvanud 30% võrreldes varasema aastaga. Portaali 2011. aasta tegevuskasum oli umbes 600 000 eurot.

Alma Media on Skandinaavia meediaettevõte, mille tuntuimad tooted on Aamulehti, Iltalehti ja Kauppalehti. Eestis tegutsevatest ettevõtetest kuuluvad Alma Media gruppi veel BNS ja City24.