Ka Shu ja ABC kettides oli jaanuar Pareli sõnul väga tugeva kasvuga kuu ning põhjus oli sama, mis statistikaamet oma tänases teates välja tõi - madal võrdlustase.

"2011. aasta baas oli küllaltki madal - mullu jäid jaanuari müügid ootustele tuntavalt alla - ning seetõttu tuli sel aastal kõrgem kasvunumber. Soodusmüügid on jaanuaris alati, nii et see võrdlust oluliselt ei mõjuta," rääkis Parel.

"Mõneti mõjutas kindlasti ka ilm – kui 2010. aastal tuli talv juba novembri alguses ning inimesed ostsid talverõivad ja -jalatsid tookord kohe ära, siis tänavune talv tuli üsna hilja ning seetõttu langes talverõivaste ja -jalatsite ostmine põhiliselt detsembrisse ja jaanuari."

Statistikaamet teatas täna, et kaupade jaemüügi kasvu mõjutasid enim tööstuskaupade kauplused, kus jaemüük suurenes 2011. aasta jaanuariga võrreldes 22 protsenti.

Käibe kasv oli suurim tekstiiltoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustel, kus müük kasvas aastases võrdluses 29 protsenti. Nende kaupluste jaemüügi kasvule avaldasid statistikaameti hinnangul mõju eelmise aasta madal võrdlusbaas ning jaanuaris toimunud soodusmüügikampaaniad.