„Kaubamaja Naistemaailm on Eestis suurima valikuga naisterõivaste ostukoht,“ rääkis Tallinna Kaubamaja ASi tegevdirektor Erkki Laugus ettevõtte teates.

„Kokku 3653 ruutmeetrisel pinnal on täna müügil enam kui 120 kaubamärki, nende hulgas selliseid, mida isegi Soomest ega mujalt Baltikumist osta ei saa. Laienemisega juurde tulnud uute brändide valik on liikunud nii soodsamas hinnaklassis trendikate ja nooruslike kui ka eksklusiivkaubamärkide suunas. Saame nüüd pakkuda valikut kõikidele Eesti naistele, olenemata stiilieelistusest või rahakoti paksusest.“

Värske ilme on saanud kogu Naistemaailma ostukeskkond. „Eesmärgiks on muuta orienteerumine Naistemaailmas lihtsaks ja selgeks – kaubamärgid on liigendatud stiili silmas pidades erinevateks suurteks piirkondadeks ning vastavalt muutub ka meeleolu sisekujunduses. Nii näiteks on klassikalises stiilis märkide ala väga erinev trendikamate kaubamärkide omast. Nendest omakorda eristub disainermärkide piirkond ,“ rääkis Erkki Laugus.

Kõige enam on ruumi juurde saanud Naistemaailma võtmevaldkonnad – aksessuaarid, teksa, ülerõivad ja pesu. Klientide mugavusi peetakse silmas täiesti uuel tasemel, proovikabiinid on ruumikad ja stiilsed ning klassikapiirkonnas paikneb spetsiaalne invakabiin.

Tallinna Kaubamaja ASi kaubandusdirektori Edward Kösteri sõnul on kõige silmapaistvam osa uues müügikeskkonnas uus pesubuduaar. „Romantiline, avar ja roosades toonides pesubuduaar on üdini naiselik. Maad katab eridisainiga vaip, lage metall-lehtedest kaunistus. See tõesti väärib vaatamist,“ rääkis Edward Köster. „Buduaaris on suured ja mugavad proovikabiinid, kus kliendil on võimalik reguleerida valgust. Leida võib siit kõike – luksusmärkidest korrigeeriva pesuni.“