2011. aastal kasvas Henkeli müügitulu 3,4% 15,605 miljardi euroni. Loomulik müügitulu võrreldes 2010. aastaga kasvas 5,9%. Kõige rohkem kasvatas Henkel müügitulu liimide ärisektoris, 8,3% võrra 7,746 miljardi euroni, järgnesid kosmeetika- ja hügieenitarvete sektor kasvuga 5,4% ja pesuvahendite-kodutarvete sektor kasvuga 2,9%, teatas Henkel.

„Lõppenud aasta oli Henkeli jaoks taaskord edukas, heitlikust majanduskeskkonnast sõltumata täitsime prognoosid ja mõnedes valdkondades isegi ületasime need. Vedavaks jõuks Henkeli tugevate tulemuste juures olid arenevad turud, kus loomulik kasv oli 10,8 protsenti,“ ütles Henkeli tegevjuht Kasper Rorsted.

„Sel aastal ootab meid ees endiselt keeruline majanduskeskkond, millega tuleb pidevalt kohaneda. Samas näeme, et Henkeli olukord turul on hea, kavatseme loomuliku müügitulu kasvatada 3-5 protsenti ja eelisaktsiate kasumit 10 protsenti,“ sõnas Rorsted tulevikuplaanide kohta.

Henkeli ärikasum kasvas võrreldes 2010. aastaga 7,8 protsendi võrra 1,857 miljardi euroni. Pärast ühekordsete tulude, ühekordsete maksete ja restruktureerimiskulude maha arvestamist oli korrigeeritud tegevuskasum 2,029 miljard eurot, kasvuga 9,0 protsenti. Korrigeeritud müügi rentaablus kasvas 0,7% – 12,3 protsendilt 13 protsendini. Ettevõtte netosissetulek oli 1,253 miljardit eurot, võrreldes 2010. aastal 1,118 miljardi euroga.

Kasum eelisaktsia kohta kasvas 11,3% võrra 3,14 euroni. Juhtkond, nõukogu ning osanike komitee teevad ettepaneku tõsta dividende eelisaktsia kohta 0,8 euroni, olles eelmisel aastal 0,72 eurot ja tavaaktsia kohta 0,78 euroni, olles eelmisel aastal 0,7 eurot.

“Henkel Baltikumi 2011. aasta käive oli 54,285 miljonit eurot, kasv võrreldes 2010. aastaga oli 5 protsenti. Huvitav on tõdeda, et kõik osakonnad kasvasid sel aastal sarnases tempos – kolme kuni seitsme protsendi ulatuses. See on mõnevõrra erinev majanduslanguse dünaamikast ja viitab turu stabiliseerumisele,” sõnas majandustulemusi Henkel Baltikumi juhataja Siiri Odrats-Koni.

“Suurimaks mureks 2011. aastal oli transpordi, materjalide ja toorainete oluline kallinemine, mis avaldas mõju kasumile. 2012. aasta on ettearvamatu – plaanides näeme ette 5-protsendilist kasvu, aga seda mõjutab regiooni üldine areng, inimeste kindlustunne ja tarbimistrendid. Aastat oleme alustanud tugevate näitajatega ja loodame, et see trend püsib,” ütles Odrats-Koni.