Nagu selgus kaubanduskeskuste Rocca al Mare ja Kristiine rentnike küsitlusest, täheldasid paljude kaupluste juhid suuremat aktiivsust just 7. märtsil ning viimasel hetkel kingitusi otsijaid oli seekord vähem kui tavaliselt.

“Sellel aastal muretsesid mehed oma naistele kingitused päev enne naistepäeva, mil oli märgata nädala suurimat ostuaktiivsust,” selgitas Rocca al Mare ja Kristiine keskuste turundusjuht Kristi Seppel. Keskmiseks ostusummaks jäi 60 eurot ning osteti enamasti riideid, naistele suunatud raamatuid, ilutooteid ja ehteid, nõusid, veine ja lilli.

“Selle aasta huvitavaks trendiks võib nimetada ka seda, et paljud tulid ostma kingitusi koos: naine proovis ja valis, kassas aga maksis mees. Samuti käidi poes kingitusi valimas tihti terve perega,” lisas Seppel. Kõige rohkem ostsid tänavu kingitusi vanemad mehed ja nooremad naised.