12.03.2012, 14:51
Katrin Kuldma investeeris veebipoodi
FOTO:
Moekunstnik ja kaubamärgi Amanjeda loovjuht Katrin Kuldma avas online-butiigi, mille eesmärk on laieneda ka Eestist väljapoole. Koguinvesteering jäi hinnanguliselt 20 000 euro kanti.
Veebipood on brändi jaoks kõige demokraatlikum tee kliendini, pole enam riigipiire ja kliendi jaoks on see mugavaim tee oma lemmiksärgini, vahendas aripaev.ee.
Veebipood ja mõõdurõivad on täna rõivabrändi jaoks elementaarsus, sülearvutid ja nutitelefonid on meie elu lahutamatu osa. Oluline on millised need teenused on.
Veebipoe idee sai alguse täpselt kaks aastat tagasi, kui meie tänased veebipoe partnerid meeste mõõdusärgi butiigi loomise ettepaneku tegid.