"Kuna Kitman ekspordib suurema osa oma toodangust ja Soome on juba praegu meie suurim eksporditurg, siis on Myymälä mess meie jaoks peaaegu et kohustuslik. Eelnevad aastad on näidanud, et turul nähtav olemine on väga oluline,“ ütles Kitmani juht Ilo Rannu firma teates.

Kitmani ja Thulema kaubamärke omav Kitman eksportis 2011. aastal 5,8 miljoni euro väärtuses, millest eksport Soome moodustas 3,8 miljonit eurot. Eelmisel aastal kasvatas Kitman Soome turgu 41 protsenti ja ettevõte loodab eksporti Soome ka sel aastal suurendada.

„Myymälä messil osalemine tagab võimaluse kahe päeva jooksul kõigi meie olulisemate Soome jaemüügipartneritega näost näkku kontaktis olla ning vahetada infot nii tulevaste projektide osas kui saada tagasisidet juba valminud sisustuslahenduste kohta,“ ütles Rannu.

Myymälä mess on eelkõige suunatud Soome juhtivatele jaemüüjatele, kes kujundavad oma arvamust turul olevatest toodetest ja teenustest ning nende pakkujatest. Kitman osaleb messil kolmandat korda.

„Ekspordivõime arendamisel on muude meetmete kõrval messidel oluline roll. 2010. aastal tegime EAS-ile ekspordiplaani toetamise taotluse, mille käibe ja kasumi nelja aasta plaanid saavutasime juba poolteise aastaga. Ekspordiprognoosi täitmisel oleme plaanist samuti mõned sammud ees. Käesoleval aastal soovime eksporti veel 20 % suurendada, kuigi meie eksportturgudel ei ole just paremad ajad,“ rääkis Rannu.