Tartust pärit lugeja ostis vautšeri töönädala alguses, plaanides reedel Tallinna einestama minna, kuid ta ei tulnud selle pealegi, et see võib kehtetu olla ning, et alles nädal pärast ostmist saab sellega tasuda.

„Restorani jõudes ei küsitud vautšerit näha ning seega sõime-jõime südamerahus ligi kolmekümne euro eest. Kui aga arve tasumiseks läks, ei võtnud teenindaja vautšerit vastu, öeldes, et see ei kehti veel. Olin väga imestunud ja vaatasin ka ise selle kuupäevi, ning minu suureks üllatuseks hakkas see kehtima alles kahe päeva pärast,“ kirjeldas lugeja juhtumit.

Seega pidi lugeja kogu summa täismahus tasuma ning ostetud vautšer jäigi kasutamata. „Ma arvan, et see on nüüd maha visatud raha, kuna Tallinna satun ma suhteliselt harva ning vautšer kehtib vaid kuu aega,“ oli lugeja pettunud.

Kuigi ta teab, et ta oleks pidanud kontrollima kehtimiskuupäevi ostu sooritades ei tulnud ta enda sõnul selle pealegi, sest varemalt pole tal sarnaseid probleeme esinenud.

„Ma ostan vautšereid tihti ja mitte kunagi pole juhtunud nii, et see hakkab kehtima seitsme päeva pärast, tavaliselt on need kasutatavad ikka koheselt,“ sõnas lugeja.

Portaali minuvalik.ee sõnul on taolised juhtumid, kus vautšeri kehtima hakkamine võtab mitmeid päevi aega, erandlikud, kuid neid tuleb siiski ette.

„Tavaliselt voucher hakkab kehtima samal päeval. Kuid, kui müüjal kohapeal ei ole võimalust kasutada interneti ja kontrollida vouchereid süsteemis, teenusepakkuja saab panna kehtivusajaks kampaania lõppemise päevale järgnev päev,“ selgitas portaali minuvalik.ee esindaja Svetlana Kasjanenko Delfile.

Kasjanenko sõnul on teenusepakkujal õigus oodata ära vautšeri müügiaja lõpp ning siis lähtuvalt ostetud kogusele saab restoran ette valmistuda vautšeri ostnud klientide tulekuks.

„Vaucher hakkab kehtima nende tingimustega, mis on kodulehel üleval ja inimene peab eelnevalt nende tingimustega tutvuma,“ rõhutas Kasjanenko.

Naise sõnul on vahejuhtum kahetsusväärne ning taolises olukorras peaks klient võtma ühendust restoraniga ja proovima asi lahendada mõlemale osapoolele sobivalt. „Kui müüja soovib säilitada kliendi lojaalsust ja usaldust leiab ta kindlasti võimaluse olukord lahendada,“ sõnas Kasjanenko.