Eestlased alustasid ainulaadse Hello Kitty kohukese tootmist
Eesti ettevõte OÜ Nantecom alustas Rakveres maailmakuulsat Hello Kitty kaubamärki kandvate kohukeste tootmist. Saaremaa kohupiimast tehtud kohukese ostja saab kaasa ka Hello Kitty lelu.
“Maailmas toodetakse Hello Kitty kohukest minu teada küll ainult Eestis, “ lausus OÜ Nantecom müügijuht Urmas Kikkas, kelle sõnul toodetakse maailmakuulsa kaubamärgiga kohukesi Eestis litsentsi alusel.
“Eestis tulime sellega välja juba möödunud aasta lõpul, nüüdseks saavad Hello Kitty kohukesi osta magusasõbrad ka Lätis ja Leedus.” Kikkase sõnul leiab kohukesepakist nii kohukese kui ka väikese Hello Kitty lelu.
“Meie põhimõtteks on pakkuda kliendile nii maiust kui ka mänguasja. Lelud vahelduvad, nõnda saavad lapsed neid koguda,” selgitas Kikkas. “Kohuke on tehtud heast Saaremaa kohupiimast, nagu ka kõik ülejäänud ettevõtte poolt valmistatavad ja Bono kaubamärgi all müüdavad tooted. Kohuke on kaetud transrasvavaba šokolaadiglasuuriga,“ tutvustas Kikkas uudistoodet.
“Üheks toote turuletoomise eesmärgiks oligi pakkuda tervislikumat maiust tuntud kaubamärgi all, vahelduseks Hello Kitty suhkruvatile ja pulgakommidele.”
Rahvusvahelise uuringufirma ACNielsen andmetel süüakse Eestis aastas 2500 tonni kohukesi. Uuring näitab, et kohukesi sööb 61,3 protsenti eestlastest, mis teeb siis 80 kohukest sööja kohta aastas, nädalas süüakse keskmiselt 1,5 kohukest. Spetsialistide hinnangul on kohuke täisväärtuslik magustoit, sisaldades hulga aminohappeid ja mikroelemente.
“Kindlasti tuleks kohukesest saadud kilokalorid pärast ka ära kulutada,” lisas Urmas Kikkas. “Ei saaks öelda, et kohukesi armastavad vaid lapsed – ka suur hulk täiskasvanuid sööb neid meelsasti.”