Kui Burger King ja Wendy's tekitasid kokku eelmisel aastal müügitulu 5 miljardi dollari jagu, tõstis mCDonalds enda müügitulud kogu maailmas 27 miljardile dollarile, vahendas Reuters.

Ka Eestis kanda kinnitanud kiirtoidurestorani edu tuleb esiteks sellest, et McDonald'si menüüd omavad laiemat haaret ning teiseks, kuna suurkorporatsioon saab osta oma toorainet palju mugavama hulgihinnaga.

Restorani- ja toidukoha kettide üldses nimistus on McDonald'si järel teist kohta hoidmas ka Eesti turule varsti sisenev võileivapakkuja Subway. Kolmandat kohta hoiab kohvikute pidaja Starbucks. Wendyäs ja Burger King võtsid üldarvestuses sisse neljanda ja viienda koha.

Konsultatsioonifirma Technomic märkis ära, et eelmisel aastal tootsid maailma 500 suurimat restoraniketti tulu 242 miljardi dollari väärtuses, kasvatades müüki aasta varasemaga võrreldes 3,4 protsent.