Fazer Grupi käive oli 2011. aastal kokku 1,58 miljardit eurot. Grupi ärikasum oli 54,2 miljonit eurot (2010. aastal 58,5 M€). Bilansimaht oli aasta lõpu seisuga 933,3 miljonit eurot (981,8 M€) ning grupi töötajate arv 15 198 (16 573).

“Mul on uhke tunne öelda, et oleme suutnud oma positsiooni kõigil oma põhiturgudel tugevdada, vaatamata Euroopa raskele majandusolukorrale ning muudatustele toiduainetööstuses,” kommenteeris Karsten Slotte, Fazer Grupi president.

“Meie edufaktorid on tugevad brändid, kõrgekvaliteedilised tooted ja teenused ning pühendunud, kompetentsed töötajad. See on suurepärane alus kasumliku kasvu jätkamiseks globaalsetel turgudel,” lisas ta.

2011.aastal kujundas Fazer Grupp ümber ka oma äristrateegia ning pürgib nüüd selle poole, et saada 2016. aastaks edukaks ja kõrgelt hinnatud rahvusvaheliseks ettevõtteks ka väljaspool oma praeguseid põhiturgusid.

Fazer Eesti juhatuse esimehe Kristjan Kongo sõnul oli 2011. aasta ettevõttele Eesti turul küll keeruline, kuid käibekasvu eesmärgid täideti.

”Leiva-saia kategoorias kasvatasime müügimahtu 7% oludes, kus keskmine hind jäi muutumatuks,” märkis Kongo. AC Nielseni andmeil õnnestus Fazeril hoolimata Eesti leiva-saiaturu kilodemahu üldisest kahanemisest 2,9% võrra kasvatada oma müügimahtu kilodes 9,8%.

Veelgi paremaid tulemusi saavutas Fazer Kristjan Kongo sõnul magusasektoris, kus müügimahtu Eestis kasvatati koguni 27%.

“Täna on Fazer Eesti turul suuruselt teine šokolaaditootja ning klassikaline naturaalsest piimast ja kõrgeima sordi kakaoubadest valmistaud Karl Fazeri piimašokolaad maapähklitega on Eesti enimmüüdud šokolaaditahvel,” märkis Kongo.