Finaali jõudsid Achoo tööalane sotsiaalvõrgustik, uppumatu purjepaat Dolphin, uudne grillsüsi Grillcube, tervishoiu m-rakendus Healthiest.mobi, anatoomilised korrigeerivad sukkpüksid Korsid, reisijuht internetis ja mobiilis „Like a Local Guide”, toiduvahendusteenus „Pille toidukott“ ja kolmerattaline erilise juhtimismehhanismiga tõukeratas Raybike, vahendas Ajujaht.

Ettevõtluskonkursi Ajujaht žürii esimehe Mart Maasiku sõnul eristas finaliste teistest projektidest küpsus ja äriline potentsiaal.

“Kui pool aastat tagasi olid enamus ärimudelitest veel idee-faasis, siis tänaseks on paljud endale juba korraliku kliendibaasi tekitanud ning plaanivad ka välisturge vallutada,” ütles Maasik.

Mart Maasiku hinnangul paistavad kaheksa 95 000-eurole kandideerivat ideed ühelt poolt silma väga ambitsioonikate plaanidega, teisalt on nii mõnigi meeskond oma tegevusvõimekust läbi müügikontaktide juba tõestanud.

“Nii nagu kogu maailm, liiguvad ka noored Eesti ettevõtjad oma arendatavate ärilahendustega kaaskodanike elu lihtsamaks ja mugavamaks muutmise suunas. Finaali pääsenud meeskondi iseloomustab senisest suurem spetsialistide kaasatus meeskondadesse - tuntakse süvitsi oma tegevusvaldkonda ja usutakse oma võimesse valdkonnas läbi lüüa. Teisalt on rõõmustavaks asjaolu, et Ajujahi meeskonnad on üha enam muutumas rahvusvaheliseks, mis tähendab mitmekülgsemat vaadet ärile ja sihtturgudele,” ütles Maasik.

Ettevõtluskonkursi Ajujaht eesmärk on aidata noori talente uuenduslike ettevõtete loomisel. Konkursi ellukutsuja on EAS ja konkursi korraldamist rahastatakse Euroopa Sotsiaalfondi vahenditest. 95 000-eurose auhinnafondi panevad tänavu kokku Eesti edumeelsed ettevõtted ja organisatsioonid: SEB Pank, ABB, Webmedia, Skype, NASDAQ OMX, Technopolis Ülemiste, Tallinna Teaduspark Tehnopol, Briti Nõukogu, KredEx, Terviseparadiis, Heateo SA, Avision, MarkIT, Advokaadibüroo Borenius, Tallinna ja Tartu linn.

Tutvu finalistidega lähemalt SIIN!