„Tulime lennukist maha ja läksime kohvreid ootama. Osa pagasit tuli kohe, minu ja paljude teiste reisijate kohvreid aga ei tulnudki,“ selgitas Kiievisse tihti äriasjus lendav Endel.

Endeli sõnul öeldi talle vaid, et lennuk oli liiga täis ja kuna kütust tangiti ka tagasilennuks, siis kohvrid lihtsalt ei mahtunud peale.

Endeli sõnul Tallinnas talle sellekohast infot ei antud. „Lendan Kiievisse tihti, kuna ajan seal äri ja varem vanade lennukitega pole säärast jama olnud,“ ütles mees.

Endeli sõnul raiskas ta Estonian Airi hoolimatu käitumise tõttu terve tööpäeva lennujaam, oodates oma kohvrit ja selle kohta avaldust kirjutades.

„Reisijate peale lihtsalt sülitatakse, keegi meile midagi ei öelnud ja keegi ei vabandanud ka,“ ütles Endel pettunult.

Tallinnasse jäetud kohvrid saabusid Endeli sõnul järgmise päeva lõunaks ning ka siis ei vabandanud teenindaja ega Estonian Air mehe ees.

Estonian Airi esindaja Ilona Eskelineni sõnul ei ole Embraer kindlasti liiga väike lennuk, kuhu pagas ära ei mahu, kuid kinnitas siiski, et säärane vahejuhtum oli tõepoolest

„Erandkorras tangiti kütust edasi-tagasi lennuks, mida üldjuhul ei tehta. Kütuse ja pagasi kaal koos ületasid lubatava stardikaalu ja sellest lähtuvalt otsustati osa pagasist maha jätta, mis toimetati reisijateni nende poolt määratud sihtkohta teiste lendudega,“ ütles Eskelinen Delfi Majandusele.

Miks aga pagasi maha jätmisest ei teavitatud reisijaid juba Tallinnas ja miks ei vabandanud firma reisjate ees, ei saanud Delfi Majandus Estonian Airilt vastust.