„Suurepäraste tulemuste taga on nii tootmise ületoomine Soomest kui ka head müügitulemused mitmetel turgudel. Venemaa on meie jaoks suurim turg, mis on endiselt kasvamas. Positiivselt üllatasid Saksamaa ja Prantsusmaa müüginumbrid Powerfoami osas. Suurte sammudega on edasi liikunud ka arenevad Lõuna-Ameerika turud, eriti Brasiilia,“ kommenteeris majandustulemusi Henkel Makroflex AS juhatuse esimees Sirje Aal. „Sel aastal on plaanis laiendada tootmis- ja laopinda ligi 6000 ruutmeetri võrra, investeerime nii tootmisvõimsuse suurendamisse kui uute toodete väljatöötamisse,“ rääkis Aal ettevõtte tulevikuplaanidest.

Henkel Makroflex AS toodetest 98% läheb ekspordiks, tooteid tarnitakse 40 riiki üle maailma. Ettevõte on Eestis tegutsenud alates 1998. aastast ning tegeleb vahtude ja hermeetikute tootmisega. Lisaks Makroflexi kaubamärgile kuuluvad ettevõtte tooteportfelli ka Henkeli kontserni tuntud kaubamärgid nagu Ceresit, Moment, Sista ja Pattex.

Henkel tegutseb ülemaailmselt kolmes ärisektoris: pesuvahendid ja kodukeemia, kosmeetikatooted ning liimid, olles turuliidriks nii tarbija- kui ka tööstussektoris. Henkeli tuntuimate kaubamärkide hulka kuuluvad näiteks Persil, Schwarzkopf ja Loctite.

Henkeli korporatsiooni ametlikeks esindajateks Balti riikides on Henkel Balti OÜ ja Henkel Makroflex AS Eestis ja Henkel Latvia SIA Lätis.