Viru Keskuse juhatuse liikme Ants Vasara sõnul olid aasta alguses ootused põhjendatult optimistlikud. “Esimese kvartali hea tulemuse taga on tarbijate kasvanud ostuaktiivsus,” lausus Vasar ja lisas, et tarbijad on rõivaste ja jalatsite kvaliteedi suhtes üha nõudlikumad ning on nõus parema toote eest ka rohkem maksma, teatas ettevõte.

2011. aasta I kvartali kokkuvõttes tehti Viru Keskuses kokku 2,2 miljonit ostu ning keskust on külastanud alates aasta algusest ühtekokku 2,6 miljonit inimest.

Vasara hinnangul võib loota positiivseid tulemusi ka teises kvartalis. “Tarbijad on väsinud pidevatest juttudest kohe saabuvast majanduslikust ja poliitilisest kollapsist eurotsoonis ning on masujärgselt hakanud korralikult tarbima,” ütles Vasar.

Viru Keskus (www.virukeskus.com) on Tallinna enimkülastatav kaubanduskeskus, milles asub üle 100 kaupluse ja teeninduskoha. Keskuses paikneb lisaks moe – ning tarbekaupadele ka Baltikumi suurim raamatukauplus ning spordiklubi. Keskust külastab päevas keskmiselt 30 000 inimest ning see on kujunenud oluliseks kohtumis-, meelelahutus – ning moekaks ostlemispaigaks.