Tarbija märkas kuupäeva alles sööma asudes. Võileiba poodi tagasi viies möödus tarbijast poe töötaja koos umbes 15-20 võileivaga, millel oli päev vana „kõlblik kuni“ kuupäev ja mille Rimi oli arvatavasti tarbija kaebuse tõttu müügilt kõrvaldanud.

Rimi esindaja Katrin Batsi sõnul on vahejuhtum kahetsusväärne ning tuli talle suure üllatusena.

„Ei oska öelda, kuidas see küll juhtus. Väga vabandame. Nagu alati, soovitame puudusega toote tagasi poodi viia. Kindlasti helistan ka poodi ja lasen neil kauba üle kontrollida,“ lisas Bats.

Toiduameti määruste kohaselt ei tohi müügil olla tooteid, mille „kõlblik kuni“ kuupäev on ületatud, „parim enne“ tooteid tohib aga müüa, teavitades sellest klienti enne ostu ja müües tavahinnast odavamalt.

Hea lugeja, kas oled poes märganud säilivuskuupäeva ületanud tooteid? Millised kaupluses neid müüdud on? Kas oled viinud kauba poodi tagasi, kui oled märganud, et aegumiskuupäev on vana? Kas kontrollid poes alati enne ostu sooritamist toiduainete säilivuskuupäevi?

Vaata fotosid "kõlblik kuni" ületanud võileivast:

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena