Ostuöö kampaaniad toimivad, kui kaupmehed suudavad täita kliendi ootuseid ja tekib veendumus, et selliste kampaaniate ajal tõesti kaupa soodsamalt saab.

Eestis on ostuöid juba pikemat aega korraldatud ja kuna nende korraldamine järjest populaarsemaks muutub, siis on piisav klientuur ostuöödele ilmselt leitud.

Ostuööde korraldamine on ka turunduslik vahend. Ostukeskus või kauplusekett saab ostuöö reklaami kaudu end taaskord ostjatele meelde tuletada. Ka neile, kes ostuööd otseselt külastama ei tule, jääb meediast kaubanduskeskuse nimi ehk meelde ning annab põhjust võibolla mõnel muul ajal keskust külastada.

Üksikuid erandeid arvestamata võib öelda, et ostuööd on pigem rahulikus meeleolus kulgevad kampaaniad. Väga suuri trügimisi reeglina ei ole. Hiline kellaaeg seab tihti piirid külastajaskonna arvule ja kui ostukohad omalt poolt piisavalt heade hindadega atraktiivseid tooteid pakuvad, on ostuöö heaks kohaks, kus mugav soodsamalt oste teha.

Nädala sees toimuvate ostuööde puhul võib täiendavalt täheldada, et on suur hulk inimesi, kellel lihtsalt pole päevasel ajal aega ostukeskuseid külastada. Näiteks eelmisel nädalal oli Tallinna Kaubamaja Osturallil veerand tundi enne sulgemist veel väga palju ostlejaid.

Ostuööde tavapäraseks korraldamise ajaks on kevad ja suvi. Sügisel ja talvel on õhtud pimedamad ja seetõttu ka raskem inimesi hilisemal ajal ükskõik kui heade sooduspakkumistega kohale meelitada.

Turunduslikus plaanis võib siinkohal tegelikult leida meilt ja mujalt maailmast eriööde näiteid teistestki valdkondadest. Esimesena tuleb koha meelde muuseumiöö, mis kahtlemata kannab endas samuti kahte eesmärki: tuua inimesed muuseume külastama ja ühtlasi muuseume meelde tuletada, et neid ka muul ajal külastataks.
Igati toredad ööd on ka näiteks teatriöö ja kinoöö. Eks tuleb siinkohal tõdeda, et inimestele meeldib kampaaniate korras erinevaid asju teha, olgu selleks siis sisseostude tegemine, teatri- või kinokülastus, koristustalgud või mõni muu tegevus. Nii võib ka ostuöödele pikka iga ennustada.

Delfi palus Evelin Mägiojalt kommentaari teemal, miks korraldavad kaupluseketid ning kaubakeskused  soodusmüüke öösel ning mis ajendab inimesi keset ööd poodlema minema.