"Ma ei taha seda firmat müüa, meile kõigile meeldib see, mida me teeme. Tahame kasvada ja teha uusi lahedaid mänge,” ütles Funtikov.

Creative Mobile`i mängu Drag Racing on alla laetud 50 miljonit korda, selle uusversiooni Drag Racing Bike Edition viimase kahe nädalaga kaks miljonit korda.

Funtikov rääkis saates, et mängud on erilised ning häid mänge projektipõhiselt toota ei saa. "Kui sa mängu südamega ei tee, siis hitti luua on lihtsalt võimatu,” sõnas ta.

Creative Mobile kasvatas aastaga töötajate arvu viielt inimesest 28-le. “Me otsime tegijaid erinevatest valdkondadest, kuid neile kõigile peavad mängud meeldima. Oskused on tähtsad, kuid kirg on veelgi tähtsam,” rääkis Funtikov.

Käesoleva aasta jooksul plaanib Creative Mobile tööle võtta veel 30 inimest.
“Meil on töötajaid igalt poolt, näiteks Hiinast ja Venemaalt, aga kontorit tahaks hoida Eestis. Viimasel ajal muutus inimeste värbamine välismaalt keerulisemaks seoses elamislubade skandaaliga, ja see on kurb – peame kiiresti kasvama ja spetsialistide leidmine pole sugugi lihtne ülesanne, kuna mängutööstuse valdkond on üsna spetsiifiline,” lausus Funtikov.