Esitades Rimis või Säästumarketis ostude tegemisel Rimi kliendikaardi laekub igalt ostusummalt 1% tarbija personaalsele Rimi kontole, mida klient saab edaspidi kasutada ostude eest tasumiseks, teatas Rimi Eesti Food.

Kogutud raha saldot saab kontrollida ostukviitungilt või Rimi kliendiprogrammi veebikeskkonnas www.sinurimi.ee. Ühtlasi saab kliendikaardi omanik jälgida “Sinu Rimi” veebikeskkonnas oma ostuajalugu, liita pereliikmete kaardid üheks kontoks ning saada osa Rimi püsikliendipakkumistest.

Säästumarketite juhi Irina Raudsepa sõnul on tegu Rimi ja Säästumarketi koostööprojektiga. “Koostööprojekti raames laiendas Rimi oma kliendikaardi võimalusi ka Säästumarketite kui partnerkaupluste külastajatele,” ütles Raudsepp. “Esimesel nädalal on olnud Säästumarketi klientide huvi kaardi vastu suur ja see trend paistab jätkuvat,” lisas Raudsepp.

Rimi Baltic AB-l on Eestis, Lätis ja Leedus kokku 235 kauplust, sealhulgas 40 hüpermarketit (neist 11 Eestis), 64 supermarketit (neist 13 Eestis) ja 133 odavmüügikauplust (neist 59 Säästumarketit Eestis).