Algas EASi turunduskampaania Venemaal
Täna algas Moskvas ja Peterburis mai lõpuni kestev turunduskampaania, millega Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) tutvustab Eestit kui atraktiivset ja looduslähedast suvepuhkuse veetmise sihtkohta. Kampaania loovagentuuriks on Der Tank, meediaagentuuriks Mediapool Vizeum.
EASi turismiarenduskeskuse direktori Tarmo Mutso sõnul on idanaabritele suunatud kevadkampaania esmakordne ettevõtmine, vahendas Best Marketing.
“Mitmeid aastaid oleme kutsunud Venemaa elanikke Eestisse veetma siin jõule ja aastavahetust. Rekordiliselt lisandunud Vene turistide arv ja kasvav huvi Eesti külastamise vastu on loonud hea pinnase, et pakkuda neile aktiivselt puhkusevõimalusi ka suvekuudeks. Teine oluline positiivne tegur on järjest paranevad transpordiühendused ning seda eriti Peterburi suunal. Tihenenud lennuliiklus, mullu tegevust alustanud uus laevaliin ja lähiajal sõitma hakkav rong tähendavad Eestile täiendavaid kümneid tuhandeid maksujõulisi turiste,” lausus Mutso.
2011. aastal külastas Eestit üle 203 000 Venemaa turisti, mis ületas aasta varasemat rekordilist näitajat tervelt 43 protsendi võrra.