Veekeskuse teatel on tegemist Baltikumi esimese iseteeninduslikku süsteemiga, mis on mõeldud veekeskustele ja spordiklubidele piletimüügiprotsessi automatiseerimiseks.

Kassa- ja juhtimissüsteem võimaldab väljastada ajalisi ja korrakülastusega pileteid, teostada püsikliendihaldust ning pakub ülevaadet majas olevate klientide kohta. Kogu süsteem põhineb kontaktivabal randmepaelal.

Kalevi ujula projekteeriti 1950ndnate keskel toonase Eesti tipparhitekti Uno Tölpuse poolt. Esimesed ujumisvõistlused peeti 1965. aastal. Uus äriplaan sai alguse ujula kapitaalremondist, mille käigus taheti lisada veeatraktsioone. Planeeriti ka 100 toaline hotell koos toitlustusvõimaluste ning ilu-ja terviseteenuste ruumidega.

2005. aasta lõpus valmis hotellikompleks ja veekeskus.

Kalev Spa veekeskus uuendas kassasüsteemi koostöös IT-arendusettevõttega Nixor, kes on juurutanud IT-lahendusi kaubandus- ja teenindusettevõtetele alates 1993. aastast.